28 June, 2009

E-Book..


Kerajaan Negeri Terengganu mmg tak sayang duit biler cakap pasal pendidikan ni.Pada hari khamis,25 Jun 2009,budak2 tahun lima daerah paka telah diberikan E-book n dalam E-book tu ada semua sukatan exactly macam dalam buku teks n mmg bagus sangat n yang tak bestnya biler aku tgk kecik sangat n macam baca novel online plak..heheh!!
By the way,aku+cikgu Amin(GB)+beberapa cikgu sekolah aku terlibat secara langsung penyerahan dalam majlis ni di SMK Paka.Tunggu MB sikit punyer lama coz dia kena pegi sambut Agong dekat airport KT.MB sampai dalam pukul 11 lebih rasernya..n penyerahan E-book didakan selepas ucapan dari beliau.kat belakang stage kami lepak2 sebelum acara bermula..
Semasa duk passing kotak yang berisi E-book tu,sempat juga berborak n bergurau senda dengan Dato' Ahmad Said ni..n ternyata dia sporting n ez going..heheh!!GB aku,cg Amin kata pandai juga kami ambik kesempatan berbual dengan MB..heheh!!
Lenguhnya berdiri nak passing kotak tu ke MB..bayangla 1000 lebih kotak kami duk passing..macam nak patah belakang.time tu aku pakai kasut tutup n tak tinggi tapi lenguh jugakla..uwa!!Lepas tu ingat nak amik gambar dengan MB lepas tu tapi kamera plak takder..malu jugak kalu nak ambik dengan kamera phone..tapi ada la aku mintak tolong ustaz fauzi ambik a few snaps using my camera phone..


atas :murid2 tunggu ketibaan MB di bawah kanopi yang disediakan.
bawah :yang tinggi tu,kak zanariah,aku n kak fatimahwati(selaku guru kelas tahun 5).kat depan tu of course la MB duk tengah bagi E-Book ke budak2 tahun 5.

Hari sabtu aku pegi sekolah n budak2 kata ada gambar aku n cikgu2 atas stage tu terpampang dalam paper Sinar jer..heheh!!aku dah mintak budak bawak tapi belum lagi dapat tgk lagi paper tu..terlupas plak nak ambik gambar E-book tu..takper nanti dah dapat gambar aku letak kat sini,okay?(loghat macam Cinta Laura.)






No comments:

Related Posts with Thumbnails