28 June, 2009

Bloggers Gathering..100609


Dah lama plan nak jumper ni n aku raser excited sangat nak jumper geng blog aku ni..Lepas balik 3 hari dari Langkawi kami pun jumper kat umah Sarah.Aku first met Sarah last year di durian mas masa dia buat jamuan raya n hubby n i were invited.
Ptg dah sampai umah Sarah n lepas isyak,kami went out for dinner..dekat jer dgn umah Sarah ni.Mula2 malu gak tapi aku cover la rasa malu tu dengan banyak berkomunikasi n tak tau la kalu aku ni banyak cakap or tak.Sorry guys kalu aku tersalah cakap K?Thanks to Tok sebab belanja makan..n one more thing,aku tak beraper paham la biler korang cakap pasal dana tu.What was that all about?Aku makan macam kenyang tak kenyang coz berdepan dengan org yang baru dalam hidup aku except for anita..aku dah lama kenal dia..Sorry,kak anita..heheh!!lamer jugak kami borak n aku pun hepi coz bleh gak jumper tok aka kak zulina,sarah,jaja,anita,fahim n fahmy.hopefully kiter bleh lagi buat perjumpaan macam ni in the future..InsyaAllah..


from left: aku, tok, anita, sarah n jaja...


No comments:

Related Posts with Thumbnails