31 October, 2010

gomo kelate gomo..



wah..bangganya the red warriors menang piala malaysia tahun ni..geng2 tu cuti la hari ni..tapi aku tak pulak bleh cuti coz duk trg..huhu!apapun two thumbs up to them!minat bola?tak sgt..cukup sekadar jadi teman tgk bolehla n tak pernah pun seingat aku gi stadium nak tgk bola..gi masa terlibat dgn acara balapan masa sekolah dulu yerla..:)tapi pada peminat bola yang pegi tu..okla..semangat gitu..go kelate go!adik2 aku n kawan2 ramai jugak yang pegi tgk perlawanan bola..jeles jugak..


ramai jugak yang datang!

tgh tunggu nak masuk la ni..


adik aku ler tu..perasan hensem..
gambar2 ni aku curik dari album fb dia la.hehe!!


1 comment:

Hanis MY said...

yeayyy klate meney!

Related Posts with Thumbnails