30 October, 2010

workout n wavy hair..



salam..it's been a while since my last post..tahler..malas nak pulak..duk bukak blog kawan2 n left several comments..tapi blog sendiri terbiar..nasib baik tak berhantu..draft mmg banyak..tah biler nak publish..Em,sejak2 ber'workout' ni rasa ringan skit badan..lenguh2 pun dah hilang.tak sia2 aku pegi ptg2.hehe..tapi 2x seminggu jer coz tempat aku workout tu banyak session pagi n malam..yang ada cuma ahad n selasa jer..1 jam per session..okla..berpeluh n paling penting..i enjoyed myself there.agak2 bleh kurus balik macam mula2 kawin dulu tak..47kg.skang?tak leh gitau.malu..huhu!
Tingkat bwah tempat aku workout ni ialah salon yang aku ske bertandang..pegi memanjakan diri kat sana once in a while..cuci rambut..facial..bagus jugak kan?cakap pasal rambut..teringat lak bestfren aku potong rambut.teringin jugak nak potong tapi sayang pulak.takdela burden me much..cuma nak kena jaga lebih skit la.love to watch the hair grows..and since masa kecik2 selalu rambut pendek..konon ala2 tomboy..hehe..skang ni biar panjang la plak :)and i did have a bad hair day..tapi since rambut tu duk dalam tudung..tak kisahla kan..hehe!!


cantiknya jlo..baru tgk movie jlo berlakon..itu yang letak gambar dia ni..


No comments:

Related Posts with Thumbnails