05 May, 2009

Correction??


Akum,em,rupanya lately blog aku dilawati oleh banyak org..well,bagus juga.tapi hari ni ada pengumuman aku nak buat.Hey,friends all over the world,,pasal bilik SAL tu,kan ke aku dah cakap..mmg sama2 buat n ari raya cina ari tu pun mmg sama2 datang MENCANTIKKAN bilik tu.bukan AKU buat sorang2 ok?..sumer ada contribution..cuma aku tak letak jer gambar2 yang kita ramai2 buat kerja dalam post tu..ada org terasa plak..Aku mintak maaf la.Post2 yang lain..itu adalah expression hati n perasaan aku.nak ngadu kat org,maybe org tak paham..so i wrote evrything in the blog.kalu ada readers yang tak puas hati or kecik hati,i do apologize.Honestly,aku banyak jaga hati org..tapi tak tau la kan coz dalam ramai yang suka,ramai juga yang benci.lumrah dunia.so,don't question to much about my blog.rasanya aku tak der la cakap kasar or dirty words kat org2.kan?Anyway,kawan2 n readers yang dikasihi sekalian,kalu u all enjoy reading my blog..thank u so much..tapi if u don't, i tak kisah n this blog dedicated to those who care n support me all the way..sekian,wassalam..


1 comment:

tokder said...

bakpe pulok ni? xdok pung deme kecikkan ati sape2 ngan tulisan deme tu..

Related Posts with Thumbnails