02 January, 2009

Buang yang keruh..amik yang jernih..


Meeting sk aku hari rabu ari tu.nothing much.jawatan pun lebih kurang macam tahun lepas.aku jadik penyelaras PPTT n ngajar yr 4,5 and 6.last year a bit frustrated coz budak2 aku dapat 5 org jer 5A.dalam 8 orang dapat 4A,1B..and the B ialah english.aku nangis sorang2 maser tau result tu. mula2 ok..tapi at the end of habis sekolah,i cried.aku carik tempat yang aku boleh duk alone.aku called ustazah yang mmg baik dengan aku.but now,dia dah pindah to besut.aku daj takder tempat mengadu.but gb said it's ok..since kelulusan budak2 tu naik.104 dari 107 lulus english.raser relief tapi aku still sedih..

em..enuff about that.maser mesy tu gak,wakil ppd datang.en wan razak,bahagian pengurusan sekolah rendah.about an hour jgk dia cakap.protokol la yang banyak.n dia puji cg2 sk aku pakai formal datang mesy coz some schools yang dia g,cg2 laki pakai tshirt.kdg2 boring jer dengar dia duk cakap.dah la perut aku dah siap nyanyi lagu rock+dangdut dah..haha!!bout jadual lak..aku dapat semua kelas depan.ape hal?giler+bengong la aku..tahler yang cg bi sorang lagi.lagi lame n terror dari aku x ambik plak klas depan tu.mentang2 la dia yang buat jadual.lantakla.mals nak bising.kalu aku bunyi pun,jadual tu duk macam tu gak.hopefully.upsr this year lebih lebih lebih baik dari last year,,..insyaAllah..tolong doa untuk aku.korang!(wei..sarah..maner menthoddss..yang ko janji nak share dengan aku???)

No comments:

Related Posts with Thumbnails