02 January, 2009

Life Is Short..


tadi aku ada call kawan aku yang satu maktab dulu.and mak dia yang angkat.katanya kwan aku ni ada kat jepun skang ni..ikut huby,kerja as an engineer MISC.pastu cuti tanpe gaji..setahun plak tu..wow!!n aku plak rasa bersyukur sgt dah dapat huby yang baik n a wonderful son.dah complete aku as a woman..tak gitu?harap sgt dapat gi jalan2 oversea..(tercapai ker impian aku ni?)

kerja aku as a teacher mmg a noble job,Hopefully Allah memberikan rezeki yang lebih untuk aku n huby.bleh la aku tolong those in need,n harap jgk anak aku n..anak2 aku yang bakal lahir nanti..will be somebody..when they grow up.itu yang kdg2 aku tak kisah beli aper pun untuk anak aku tu..bukan maksud spoilkan dia..tapi aku beli bnda2 yang aku raser bagus untuk dia..

aku bersyukur dengan aper yang aku ada.tapi tak bermakna aku nak duk di takuk lame kan..mesti ada kemajuan dalam diri..bukan dari segi luaran je ok..dalaman pun nak kena jaga.

Di samping carik duit..for 2009 ni aku nak tingkatkan amalan aku.aku suke membaca.lagi banyak aku baca..lagi banyak aku raser aku ni tak cukup ilmu dunia n akhirat.duit memang penting tapi akhirat aku nak kejar juga..hope 2009 will turn to be a much better year for me..
InsyaAllah..

1 comment:

tokder said...

bersyukurlh dgn apa yg kita ada..bagus sbb maz ada wawasan..

Related Posts with Thumbnails