23 January, 2010

My lovely Syahmi!



  • At last siap jugak uniform sekolah syahmi..
  • minggu ke-3 baru pakai n pagi2 b4 going to school,i snapped a few pics of him in the uiniform..
  • minggu lepas n minggu ni..dah ok skit gi sekolah..siap waved goodbye to my hubby..
  • skang ni pagi2 mmg huby hantar n i fetch him after school..macam tu la everyday
  • balik aku dah penat n dinner mmg jarang masak..heheh!!luckily huby faham..lagipun kitaorg lunch lambat skang..kdg2 around 4 pm baru makan..hubby selalu tunggu aku balik dari ambik syahmi..n makan2 sama2..
  • around 6,syahmi main bike dia kat luar dgn anak2 neighbours n at 7 pm aku mandikan dia n bagi susu..
  • skang mmg kena tidokan dia awal coz dah start sekolah..kalu tak dia cranky all day kat sana.aku tidokan dia around 9 - 9.30 pm..lepas dia tido..ingat nak bangun buat kerja,tapi aku plak trlelap..hehe!!
  • so..awal2 lagi aku iron baju n siapkan school bag dia..tapi kalu tak sempat malam aku bangun pagi2 skit n settle everyting..



Hari Ahad,Isnin n Rabu pakai baju lengan pendek with tie n long pants..


Hari Khamis,pakai baju raihan..coz hari ni ada sembahyang berjemaah..Hari Selasa pakai pakai tracksuit n t-shirt..


I made this diary when Syahmi was about one month old..macam2 aku tulis..Harap2 bleh simpan sampai dia besar...InsyaAllah..


Syahmi's piece of work..



No comments:

Related Posts with Thumbnails