17 September, 2009

Salam Lebaran..


Salam semua.3 hari lagi semua umat Islam di Malaysia akan menyambut Aidilfirti.Aku dah tak sabar2 nak balik beraya di S.Petani Kedah.Baju raya huby,syahmi n myself semua dah siap..alhamdulilah.Mlm ni singgah Kb dulu..n pagi2 esok baru bertolak balik ke SP.Baju2 pun dah siap packing n ada skit2 lagi barang yang nak kena bawak.Raya kali ni merupakan raya kali kedua aku as one family kat sana..kena gilir2 la kan..heheh!!raya haji ni raya belah family aku plak..

So..sempena hari raya ni aku nak pohon maaf sekiranya terdapat salah n silap..terkasar bahse..terlanjur kata..maklumla aku manusia biase jer.And this hari raya wish goes to my darling hubby,mama n papa,adik2 tersayang,angah n adik,mak and adik2 ipar(k.maz beli keronsang to u all..heheh!!),relative kat kg guar lobak n kb,all my colleagues esp Kak Suria,kak nah,kak za,kak ayu,kak da,kak zana,kak fatimahwati,kak rohana n all the guy teachers..GB,en aminudin,all my blogger frenz..Sarah(nanti aku terjah umah ko..hehe!!),Dude,Nita,Bugee,Tok,Jaja,Cousin-hidayah,along superman n ramai lagi..harap2 raya kali banyak menginsafkan kita coz kat luar sana ramai yang merayakan hari raya tanpa insan2 tersayang..Sama2 kita bersyukur di atas nikmat yang diberikan n sama2 kita menyanyangi di antara satu sama lain.



No comments:

Related Posts with Thumbnails