01 July, 2009

best ni nak citer ni..


Aku ada baca tag bugee tadi..menarik jugak..ngantuk dah nak pukul 11 tapi bulehla layan jap jawab tag mu ni bugee..Penat coz pagi sampai 2.30 ada bengkel+taklimat untuk ketua panitia BI daerah Dungun n Kemaman..aku gi dengan hubby tadi..heheh!!tapi sebelum aku jawb tag mu ni bleh dok aku nak luahkan rasa hati skit..?bleh arr..
citernya gini..aku dapat tahu sesuatu yang menusuk jantung aku..sob..sob..coz org yang aku sangka bleh kongsi idea n bagi komen membina rupanya tak macam tu.Rupanya dalam aku duk bersantai sambil menikmati panorama pantai n tak mau missed ape yang Syahmi Mukhriz buat n main di kem last weekend,ada org bising plak..Nape tak bagitau aku sendiri..npe mesti aku dengar dari mulut org lain..katanya aku tak masuk pun jenguk budak2 dalam dewan..aku tak tau la.tapi ada la a few reasons why i didn't..Tak mau create alasan tapi alasan yang aku ada mmg bleh diterima tapi aku tak nak reveal la..sedih arr..uwa!!korang bleh x teka n bagi aku alasan cadangan..heheh!!

ok..back to tag bugee ni...

1. When do you get your driving licence?
well,aku dapat lesen masa aku dah start ngajar..dalam tahun awal 2003..masa tu aku baru jer posting..Aku tak pernah pun curik2 bwak keta papa aku..masa tu motosikal pun tak reti naik..basikal pandai..heheh!!tapi skang aku ada lesen keta n lesen motor..


2. Your first car is...?
yang belah kanan tu..TAE 1834.

3. What type is your car now?
gen 2 n kancil..sebab aku dengan hubby gilir2 pakai..jadi dua-dua org miliki dua-dua keta la..tak gitu?
adik aku ambik gambar ni masa kat kedah..gambar keta kancil tak der la plak..

4. Do you choose your plate number or was it given?
running plate ler...ambik plate wilayah untuk gen 2 tu..kancil silver tu amik tahun lepas.asalnya satu jer(gen 2)..pastu hubby selalu gi kursus n aku susah nak gi hantr syahmi to his nanny's n gi kedai..jadi adopt la kancil tu...

5. What is the color of your car?
gen 2- oren n kancil-silver..

6. Reveal 3 most important things in your car.
mesti ada car seat anak aku,ada bantal untuk anak aku tido,tisu n aku tambah yang ke 4..cd lagu biler dah takder siaran radio..heheh!!coz aku n hubby prefer dengar radio..

7. Have you ever got yourself into accident?
..penah sekali masa aku bujang...aku reversed keta n then langgar depan keta org..nak dijadikan citer,owner kete tu adik cg sk aku n dia datang carik aku kat umah..huhuh!!nasib baik dia tak mintak ganti rugi(mungkin sebab aku perempuan..hehe!!)..dia datang melawat aku n kancil aku jer..

8. When is the due for your insurance & road tax?
gen2-bulan 12 n kancil bulan 4..

9. Do you plan to change your car?
aku nak ambik MPV kalu ada rezki..n untuk kedua2 keta tu..tak pikir lagi nak jual or camner...

10 . Let's make your friend do this too. Who would you choose?
aku nak kak ayu,kak fatimahwati,hanis n ayuni plak...bleh?



2 comments:

myQza said...

erk!! Sedih bangat ek?
X pe lah!! Selalunya kita tahu apa yang kita buat!
Keep cool!

DH said...

hoho....byknye kereta :)

Related Posts with Thumbnails