24 February, 2009

First time ever..


Last week,for the first time ever i got the chance to attend a course with my hubby!it was a course for the rakan pembimbing on how to 'mendera' the rakan taulan- PPSMI trs(Sistem Bimbingan Taulan..)haha!!juz joking!The course was ok la..tapi yang penting my hubby tagged along..hehe!!so,makan kat cafe pun dgn dia..how romantic!!bukan tak der geng..cuma aku lambat coz gi hantar syahmi umah my parents dulu..malam abis course my parents dtg hantar..esok my mom dtg ambik.lagipun dekatjer n tq to them coz wiiling untuk jaga anak aku while i was away.mama,papa..luv u guys a lot..




aku..mekap jugakla..gee.(ko kata aku tak suka solek menyolek ke?)


syahmi mukhriz enjoyed the moment..



suka sangat dia..


aku n hubby in the hotel room.


during the course


syahmi n i..


mukhriz n his ayah..

No comments:

Related Posts with Thumbnails