24 February, 2009

cacti n cats..


Last december 2007,maser hubby aku gi cameron highland utk course penyelaras UPSR,aku sibuk duk suruh dia beli cactus.macam2 pesen aku nak..tapi biler nak ada kat rumah..tak tau saper sebenarnya owner cacti tu semua..alih2 hubby aku la duk jaga..heheh!!bukan per aku tak sempat nak cakna coz duk cakna ke anak aku kan?sampai huby aku kata,''Ini cacti saper ni..?aku pun sengih.. actually sebelum ni hubby n aku ada bela kucing..tapi skang semua dah tak der..ada yang mati n ada yang lari ikut kucing betina..huhu!!citernya camni..maser tu aku tengah pregnant n ada sekor kucing kat sk aku gave birth to many cute kittens..aku pun bawak balik.n aku mmg jaga sangat n siap beli cage,makanan dia n even vitamin n ubat kalu kittens tu sakit.tapi lepas jer aku gave birth,aku dah tak sempat nak feed n take good care of those kittens lagi.aku pentingkan anak aku lagi la.so,hubby aku la duk jaga.heheh!!dulu aku letak dalam rumah kittens tu,tapi lepas dpt anak,aku letak luar rumah..best bela kucing ni..tapi semua tinggal kenangan jer..


dah besar cacti ni hasil penjagaan rapi my dear hubby..

it was called Kelabu..

Kelabu maser kecik..

ada tiga adik beradik..tengah Kelabu,kiri Junior n kanan Hitam

baik sangat..biler besar..Kelabu n Junior

siap tido pun peluk2..


No comments:

Related Posts with Thumbnails