18 April, 2010

Merentas Desa..


  • Rasanya acara merentas desa pada tahun lepas cukup meriah.aku pun seronok bangat tapi tahun ni hambar skit.betul kata kak tie..ramai ibu bapa tak datang untuk memberi sokongan kepada anak2 mereka..kat mana silapnya..sama2 kita perbaiki..
  • Intro belum lagi ni..ok intro..khamis lepas.15 april..SKFSR telah menganjurkan acara merentas desa untuk murid2 dari prasekolah - tahun 6.Setelah beberapa hari berlatih n hasilnya murid2 yang berminat n kuat stamina yang jauh mendahului murid2 yang lain.
  • Aku ditugaskan untuk menjaga checkpoint 6 bersama 2 lagi cikgu.macam2 ragam budak2 ni sepanjang aku kat situ..
  • Acara berakhir dengan penyampaian hadiah dan johan keseluruhan dimenangi oleh rumah Hijau..way to go!n naib johan-rumah BIRU..takper..apapun hidup rumah BIRU!!
  • Jom,tgk gambar lak..


  • atas dari kiri-aku,kak mardiana n ustaz zahrawadi-jaga check point 6..
  • budak2 berlari n acaara penyampaian hadiah
  • last sekali-aku n kak suria..my best buddy!


No comments:

Related Posts with Thumbnails