16 November, 2009

Makan-makan @5Dedikasi..


Ha..makan lagi!!minggu ni mmg banyak jamuan especially jamuan kelas.aku plak tak ketinggalan menjamu murid2 kelas aku n cikgu2 yesterday.Duit kutip dari murid2 n the rest aku tambah.Budak2 makan meehon goreng n ayam goreng..Menu cikgu2 plak..kuzi ayam cicah dgn roti n meehoon goreng+makanan lain..Alhamdulillah ramai yang datang n mmg gamat suasana..Tq guys for coming.Habis jer jamuan at 11 lebih..aku plak bergegas ke PPD..coz ada taklimat sampai petang..penat-penat..



Makanan best tak?best kan??


cikgu-cikgu tengah menjamu selera..


p/s:actually petang tu ada majlis perasmian nama baru sekolah kami...tapi aku tak dapat hadir due to taklimat at PPD..nama baru?nanti aku buat a special post about it..



No comments:

Related Posts with Thumbnails