06 August, 2009

1001 kenangan terukir..


Why do i love this place?


*i was posted to this school n i have been teaching here since 2002..mana tak sayang..huhu!!
*i first earned money/salary n walaupun tak banyak tapi bestnya bleh ada duit sendiri.
*kat sini aku belajar what life really is n i've met banyak ragam org yang jenis 'tak tercapai akalmu'..
*love every parts of this school..n masakan c.long(tauke kantin)that i'm gonna miss the most kalu aku pindah nanti.nak blame c.long ke atas kenaikan badan aku ni..huhuhuh!!
*ramai gak kawan2 yang jadi kesayangan aku..yang dah tukar n still kat sklh ni pun ada..
*rumah aku pun dalam kawasan/pagar sekolah tau..n Syahmi juga membesar di sini since he was born.

sayangnya nak tinggal tempat ni..huhu!!


dataran SKRKBB1 ..dulu assembly kat sini..now kat dewan..sebelah atas pejabat n bilik guru..bawah plak..kelas tahun 6..n stor pj..


yang sebelah kanan tu kantin..n yang tengah tu makmal ict n bilik mesyuarat..


bangunan baru..masa aku baru posted bangunan ni baru siap..ada makmal,bilik seni,bilik IWB n kelas tahun 4 dan 5...


love this part..gajah menyusur..cantik sangat..




the same building..

padang sekolah..kat sini aku selalu ajar budak2 main netball..

surau baru..


this is my home sweet home..nampak tak skolah kat depan umah jer..

p/s:All these pics aku ambik masa on the way balik dari ambik Syahmi from his nanny's..banyak lagi yang aku tak ambik..just enjoy yang ini..



No comments:

Related Posts with Thumbnails