04 April, 2009

a year wiser3...


Sebenarnya banyak aku nak tulih tapi mmg tak sempat coz bz sket.em,bersempena dgn birthday aku tahun ni,sajer jer aku tempah kat tauke kantin mintak dia buatkan pulut kuning..kira nak jamu cikgu2 sk aku la..

mmg sedap..lauk ikan..

syahmi mmg ske makan pulut..

n a few days later,aku ada terima satu bungkus hadiah dari seseorang.tau tak saper?teringat kat tok biler aku citer pasal ni.rupanya 'besfren aku' yang bagi.pelik kan,camner bleh ada kat meja aku.rupanya cg sk aku aka ex-housemate aku ni terjumpa 'besfren aku'kat kerteh the day before.kata ex-housemate aku yang aku panggil za ni lagi,mereka jumper kat food court mesra mall.masa jumper 'besfren aku'ni dah sudah makan dgn hubby dgn anak2 dia(yang aku dah lama tak jumper).za dengan hubby dia baru nak mkan.kebetulan hubby za n hubby kawan aku tu mmg kenal n za mmg kenal kawan aku tu coz aku pernah bawak za gi umah kawan aku tu mase bujang dulu.then selepas bersalaman n bertegur sape,kawan aku tu went away dgn hubby n 2 tenteranya n za pun makang2 dengan hubby dia..tak lama tu muncul la kawan aku ni bawak something..kawan aku pesan bagi kat aku..kata za lagi,'agaknya dia gi beli hadiah ke awak kut'.by the time aku dapat hadiah tu,tak tau nak raser aper..tak terkata jugak..n dalam hati aku kata thanks dear..tapi aku tak der guts to call or mgs her to say that..jahatkah aku?tok..what do u think?coz tok ada komen maser post yang dulu tu.later that nite,kawan aku tu msg n wish aku..n i just replied 'thanks n happy belated to u too'..uwa!betulke tindakan aku ni..terseksa aku..


terharu ke nak raser camner ni?

bleh agak tak hadiah aper ni..bt way,thanks ecah..


No comments:

Related Posts with Thumbnails